Přeskočit na hlavní obsah

Pořádná nálož romantických knih ke svátku sv. Valentýna ❤




   Jsem takový ten typ lidí,  co věří, že 14.února se přeci jen možná stane zázrak a dostanou nějaké to přáníčko, kytku nebo nějakou jinou drobnost. Žádný rok předtím se ale u mě takový zázrak nekonal (a předpokládám, že to asi ještě nějakou tu dobu zůstane😅), a tak si proto všechny ty romantické milé gesta ( a také to neskutečné množství mých knižních crushů😂) hledám v knihách. V tomto článku bych vám chtěla představit 14 nejromantičtějších ,nejroztomilejších, nejkrásnějších a další nej knížek, které mi přijdou jako první na mysl při spojení Valentýna a knih.

open book lot
    



  Knížky Kasie Westový jsou samozřejmostí 
Lily si při jedné z dalších nudných hodin chemie píše na lavici text své oblíbené písně. Když přijde na další hodinu, zjistí, že někdo nedokončenou píseň dopsal. Zanedlouho si už Lily vyměňuje s neznámým dopisovatelem dlouhé dopisy. Kdo ale onen neznámý vůbec je?P.S. Líbíš se mi

Jako první kniha, kterou si vybavím, když někdo řekne Valentýn je rozhodně P.S Líbíš se mi. To, že Kasie West píše skvělé, roztomilé, oddechové knihy ví snad už každý. Pokud hledáte nějaký faaaaakt sláááádký příběh se šťastným koncem, tak rozhodně se do nějaké z autorčiných knih pusťte. Já vám určitě doporučuji tento příběh, který se mi líbil ze všech autročiných příběhů nejvíce. Hlavní postavy jsou dokonalé a mužského hrdinu této knihy si prostě zamilujete. 
   

Pokud jste radši na komiksy vsaďte na Srdcerváče
Charlie je někdy až moc přemýšlivý kluk a přiznaný gay. Nick je zase velmi přátelský hráč ragby.  Když se ti dva potkají na společné hodině, Charlie se do Nicka ihned zamiluje. Začnou trávit spolu jejich volný čas, překonávají různé překážky každodenního života a hlavně se snaží přijít na to, co mezi nimi vlastně je. Přatelství, nebo něco víc?
Srdcerváči: kniha první
Pokud existuje nějaká kniha, která je ještě víc sladká (někdy až přecukrovaná 😅) než knihy od již zmíněné Kasie West, tak jsou to rozhodně Srdcerváči od Alice Oseman. I když by jste nepatřili do LGBT komunity, tak stejně  tuto knihu jako čtení na Valentýna není vůbec špatný nápad. Knihu máte ani ne za hodinku přečtenou a rozhodně vám vykouzlí úsměv na tváři a zvedne náladu. Během čtení člověk vypustí všechny problémy a starosti z hlavy a jen se nechá unášet těmi krásnými kresbami a nádherným příběhem.         
   



Skvělou prázdninovou letní atmosfréru najdete v DIMILY
   

Eden se na toto léto vůbec netěší. Musí totiž celé dva měsíce strávit u svého otce a jeho nové rodiny v Kalifornii. Jakmile Eden dorazí do svého nového domova v Santa Monice, zjistí, že zístkala 3 nevlastní bratry. Největší problémy má s nejstarším z nich- Tylerem. Nechápe jeho chování a povahu, ale čím víc ho poznává, tak zjištuje, že Tyler je úplně jiný člověk, než za jakého ho přetím měla. A postupně také zjišťuje, že pro ni znamená víc než jen nevlastního bratra.
Víš, že tě miluju?

Na tuhle knihu je plno rozporuplných názorů. Někomu se kniha vůbec nelíbila, někdo si ji zase zamiloval. Já patřím do té druhé skupiny, naprosto tu knihu miluju. A nechápu, že už je to rok, co jsem ji četla. První díl z celé série se mi líbil ze všech nejvíce. Při čtení jsem se cítila, jako bych se opravdu ocitla na pláži v Santa Monice a stala se na chvilku Eden. 



Kniha, kterou nebudete chtít pustit z ruky
Allie Harperová chce začít úplně od začátku. Přestěhuje se do Woodshillu. Byt musí ale sdílet s arogantním klukem Kadenem, kterého nemůže vystát a pochopit. Hned na začátku Kaden vymýšlí různá pravdila, nejdůležitější z nich je, že nikdy neskončí spolu v posteli. Čím víc se ale ti dva poznávají, oba zjišťují, že pravidla budou muset zřejmě porušit.

Začít znovu

Tuhle knihu jsem četla o prázdninách při cestě autobusem do Paříže a nemohla jsem se od ní odtrhnout. Četla jsem ji několik hodin a nemohla jsem přestat číst. Knihu jsem zavřela až teprve, když už jsem při nedostatku denního světla neviděla dobře na text. Postavy byly úžasné, byl tam moc hezky a podrobně napsán vývoj jak hlavní postav tak vedlejších . Plno hlášek a scén mám stále uložené v hlavě a pokaždé, když si kousek knihy znovu přečtu, zase v ní najdu něco nového a zamiluju si ji ještě víc.


 
Druhý díl této série jde do kin, přečtěte si její knížní předlohu
Lara Jean nikdy žádnému klukovi neřekla, že ho miluje. Místo toho napsala dopisy, kde se ze své lásky k jednotlivým klukům vyznala, ale tyto  dopisy nikdy nerozeslala. Schovala si je do krabice pod postelí, kde také měly zůstat. V jeden den ale zjistí, že dopisy zmizely... A že je někdo rozeslal. Lara Jean musí nyní čelit všemu, co jí rozeslání dopisů přinese.
Všem klukům, které jsem milovala 

Už je to asi dva roky, co jsem tuto skvělou sérii četla. Sice se mi stalo, že jsem si popletla díly a četla jsem druhý díl jako první a první díl jako druhý 😂, ale i tak jsem si tuto sérii (a Petera 😍) naprosto zamilovala. Už ten nápad mi příjde moc krásný, je to také čtivé a postavy (i vedlejší )jsou fakt fantastické. Třeba takovou mladší sestru Lary Jean Kitty si prostě nelze nezamilovat. A mužský hlavní hrdina Peter je  jeden z nejlepších kluků ze všech  knih, jeho by chtěla  každá 😍.




Na chvíli princeznou
 America chtěla svůj život strávit se svou láskou Aspenem, i kdyby to znamenalo, že by se ocitla o kastu níž. Je ale vybrána společně s dalšími 34. dívkami do Selekce, aby se bojovala o korunku a srdce prince Maxona. Přestože America k princi cítila nejdřív jen odpor, tak po seznámení s ním musí svůj názor na něj pozměnit. A musí se rozhodnout, zda zůstane s Aspenem, nebo zabojuje a získá prince Maxona.
Selekce

Pokud si chcete přečíst pohádkový příběh o krásném princi a princeznách, nádherných šatech, třpytivých špercích, dobrém jídlu a obrovském paláci, tak Selekce je jasnou volnou. Tahle kniha (a také další díly série) vás od první stránky vtáhne do děje a nebudete chtít přestat číst.  Podle mě ocení tuto knihu hodně dívek, protože si v ní každá najde něco svého. 



Tady ale žádnou pohádku nečekejte
 Když Elle zemře matka, snaží se už jen přežít. Pracuje v pochybných podnicích a věří, že se na ni někdy usměje štěstí a bude ji líp. Jednoho dne se objeví Callum Royal, který ji zachrání z chudoby a odveze do jejího nového domova. Ten  sdílí s Callumovými čtyřmi syny, kteří jsou jeden pohlednější než druhý. Nejvíce ji ale přitahuje Reed Royal. Reed ji ale nechce a nejraději by ji poslal zpátky odkud přisla. Ella se snaží naučit, jak žít život plný luxusu, intrik a lží a přitom být sama sebou.
Papírová princezna

Nedávno jsem dočetla pokračování tohoto dílu a bylo to opět dokonalé. Já jsem sice ze začátku tohoto prvního dílu očekávala něco jiného, ale i tak mě kniha naprosto ohromila.  Tuhle sérii si prostě chcete přečíst. Fakt jo, protože je to opravdu dokonalé. Hlavní hrdinku si hned zamilujete díky její odvážlivosti, síle a také i vtipu. Zato Reeda by jste asi nejdřív chtěli uškrtit, ale postupně zjistíte, že je to nakonec skvělý kluk. Příběh je drsný a zároveň něžný. A nikdy vás nepřestane překvapovat.





Láska jako na horské dráze
Tessa má ráda svůj život. Nedělá žádné problémy, dobře se učí, má chápající rodiče a laskavého přítele. Teď se ale dostala na univerzitu a musí sdílet na kolejích společný pokoj s dívkou, která se Tesse moc nepodobá. Spolubydlící ji zavede do světa nekončících večírků a seznámí ji s její partou. Pozná v ní i Hardina, který ji velice přitahuje, ale někdy také pořádně štve. Oddolá jeho přitažlivosti?
Polibek 

Tohle je zase jedna z knih, u kterých se lidé hádají, zda je skvělá nebo je to "odpad, co měl zůstat na Wattpadu".  Já patřím do skupiny lidí, kteří tuto knihu milují (ale taky jsou velice zklamaní z filmu). Je pravda, že se hádky a některé další věci opakují pořád dokola, ale mě se to líbilo. Autorka to dokala vždycky velice dobře napsat, tak že jsem si nikdy nebyla opravdu jistá, jak to bude dál mezi Tessou a Hardinem. Celá série byla pro mě jako droga a bylo mi strašně líto, když jsem dočetla poslední díl. Za mě rozhodně jedna z nejromantičtějších sérií.




V tomto příběhu se najde každý introvert
 Cath odjakživa sdílela se svým dvojčetem Wren všechno: oblečení, poko a hlavně vášeň pro knížky o Simonu Snowovi. Teď je ale čeká vysoká škola a poprvé v životě žijou Cath a Wren na jiných kolejích. Cath sdílí pokoj společně se spolubydlící Reagan  a častokrát je chodívá navštívit Reaganin přítel Levi. A Cath, introvertka věčně zalezlá za notebookem s psaním fanfikcí se do neustále  usměváveho a šťastného Leviho zamilovuje.

Fangirl 
U téhle knihy se asi všichni neshodneme na tom, že je to nejvhodnější kniha na Valentýna. I když tam sice není takové velké množství romantiky jako u předešlých knih, tak mě příběh a krásný vztah mezi hlavními postavami pohladil na srdíčku. Bylo to moc roztomilé 😍 a našla jsem v knize samu sebe. Sice nepíšu fanfikce, ale jsem introvert, co je stejně jako Cath radši zalezlý na pokoji, než aby poznával nové lidi. A Levi byl zlatíčko, jeden z nejlepších kluků z knih.





 Colleen Hooverová nesmí chybět
Layken zemře otec a po jeho smrti se s matkou a mladším bratrem odstěhuje do Michiganu. Naproti jejich novému domu bydlí pohledný a přitažlivý Will, který rád recituje básně v recitačním klubu. Layken se do svého krásného souseda zamiluje a po dlouhé době se cítí opravdu šťastná. Pak ale příjde její první školní den v nové škole, kde zjistí hroznou věc. Will je jejím učitelem poezie a jejich láska se tak stává zakázanou. Dokážou odolat vzájemné přitažlivosti nebo ne?
Život jedna báseň

Četla jsem už pět knih od Colleen a až na jednu jsem se všemi byla velice spokojena. Nejlepší znich ale byla  kniha,  kterou jsem od autorky četla jako první a tou je Život jedna báseň. Tenhle příběh ještě nic nepřekonalo (i když Na obtíž k tomu mělo celkem blízko), rozbobil mi srdce na tisíc kousků, a pak mi je postupně zase lepil dohromady. Bylo tam tolik emocí, lásky i smutku. Ta kniha a všechno v ní mi připadlo opravdu živé. Knihu velice doporučuju, pokud milujete ostatní autorčiny knihy a chcete si přečíst knihu, kde to s láskou není vždy jednoduché.




V centru rušného New Yorku

Natasha není žádný snílek, věří  na vědu a fakta. Teď má před sebou posledních 12 hodin do deportace, během kterých si ještě může užít poslední den tam, kde se cítí opravdu doma, v New Yorku. Nikdy by ji ale nenapadlo, že poslední den potká Daniala. Daniel sice taky není žádný snílek, ale jakmile Natashu spatří, ví, že je to ta pravá. Společně spolu stráví zbývajících 12 hodin, během kterých Natasha začíná věřit na lásku a Daniel přemýšlí, jak zabránit Natashině deportaci zpět na Jamajku.
Slunce je také hvězda 
 Tahle kniha je jedním slovem dokonalá. Hned od první stránky vás vtáhne do děje a už vás nepustí. Kapitoly jsou krátké a velice zajímavé. Najdete tam totiž nejenom kapitoly z pohledu obou hlavních hrdinů, ale taky kapitoly, ve kterých máte vysvětlený nějaký vědecký výraz, který Natasha zmínila, nebo třeba historie jejich rodin atd. Autorka také skvěle popsala prostředí New Yorku. Přestože jsem tam nikdy nebyla, tak jsem měla pocit, že jsem se tam opravdu ocitla a věděla, kde co je. A ten vývoj vztahu mezi hrdiny je úžasný. Tuhle kniha potěší na Valentýna hodně knihomolek.




Láska napříč staletími
Alessandra je princeznou z Florencie šestnáctého století, která musí dodržovat řadu pravidel a dvorní etiketu. Ráda by aspoň na chvíli byla sama sebou a taky by moc chtěla navštívit sestřenici Cath z budoucnosti. Její tužby jsou vyslyšeny a ocitne se v 21. stoletím, které je pro ni velký chaos. Lidé nosí zlváštní oblečení a na cestách jezdí podivné, hlučné kočáry bez koní. Alessandra je ale omezená časem, jednou se bude muset zase vrátit, a tak si chce všechno  dobrodružství užít naplno. A co by to bylo za dobrodružství, kdyby nedošlo i na lásku.
Příběh dvou staletí

Anotace i obálka patří k druhému dílu skvělé série Mé sládké šestnácté století. První díl byl pěkný, ale na další pokračování příhěhu- tentokrát z pohledu Alessandry neměl. Podle mě ani nevadí, když si první díl nepřečtete, pokud vás neláká. Já jsem třeba četla první až po druhém a vůbec mi to ve čtení  nějak nevadilo. Alessandru jsem si oblíbila mnohem více než Cath. Líbilo se mi, jak autorka hezky zachytila pohled Alessandry z renesančního období na naší dnešní dobu, a taky lásku, která zůstává staletí pořád stejně kouzelná.




Láska uprostřed mafie
Haven žila společně s matkou celých sedmnáct let v otroctví. Jednoho dne se ale objeví doktor DeMarco, který ji odveze do svého domu. Tam se seznámí s doktorovými dva syny Carminem a Dominicem, kteří nikdy nepoznali nouzi. Zatímco s Dominicem vychází dobře, tak Carmina nedokáže pochopit. Je tolik výbušný a nezodpovědný! Carmina ale změní láska k Haven, zjistí, že jsou si hodně podobní. Oba dva taky  začínají odhalovat tajemství lží  a snaží se ze světa mafie, který je obklopuje uniknout.
Navěky 

Kniha si je podobná již zmíněné Papírové princezně, ale má stejně jako ona své osobité kouzlo. Tahle kniha má hlavu a patu, příběh je smutný i šťastný, krásný i nemilosrdný, postavy se skvěle vyvíjí a léčí si bolesti své minulosti. Mezi Haven a Carmine je nádherná láska,  pokáždé když si přečtu nějaké části knihy  znovu, zahřeje mě u srdce. Kniha je taky napsaná hezkým a velice čtivým jazykem, který vás vtáhne do děje už od první stránky.
 



Zkraťte si čekání na léto touto sladkou letní romanťárnou
Na střední škole, kterou navštěvuje Alyssa, dělí kluci dívky do dvou skupin: na dívky pro trvalý vztah a na dívky pro nezávazné randění. Alyssa je ten první typ, ale moc by si přála to změnit. Chtěla by se změnit a získat si srdce školního krasavce Justina Cartera. Aby se k němu vůbec nějak dostala, poprosí svého kamaráda Brandona, aby spolu předstírali, že spolu chodí. Tato hra se ale trochu zvrtne. Jejich city (zpočátku hrané) se stávají skutečnými a Alyssa se bojí, že by tak mohli zničit své přátelství.
Umění předstírat 
Tohle je ten typ knihy, která vás zahřeje během studených zimních večerů. Skvěle dokáže přenést čtenáře na místa, kde se odehrává příběh s letní atmosférou. Příběh je velice sladká a roztomilá oddechovka, kterou nadchne každou romantickou duši. Láska v této knize je sladká, pokud nemáte nic sladkého k jídlu a honí vás mlsná, šáhněte po téhle knize, která vám cukr rozhodně vynahradí.


Zdroj všech obrázků: Databazeknih.cz


 
                     

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kniha vs. film | After: Polibek

Nedávno jsme se s kamarádkou rozhodly, že se společně podíváme na filmovou adaptaci první knihy série After. Obě dvě jsme předem věděli, o čem příběh je - kamarádka si přečetla pár kapitol prvního dílu, a já jsem dokonce přelouskala celou tetralogii. Hodně jsme se na společné sledování filmu a poté hodnocení a srovnávání s knihou těšily. Bohužel po zhlédnutí se místo spokojenosti dostavila zklamanost. A to ne z důvodu, že se nám několik minut před koncem začal film sekat.     Zdroj      Je jasné, že každý film, který má svojí literární předlohu bude o nějaké okamžiky z knihy ochuzen. Příběh celé pěti set stránkové knihy nenarvete do filmu o délce 1 hodiny a 45 minut,to chápu... Ale vážně musel být děj tak osekán a to co z něj zbylo muselo být vždycky nějak změněno? Změna, která se nám nelíbila ze všeho nejvíc byl jednoznačně charakter Tessy a Hardina. Ve filmu jsou totiž vykreslováni jako úplně jiní lidé než v knize. Tessa by měla být podle před

Víš, že tě potřebuju?

V pátek jsem dočetla druhý díl DIMILY série, a tak jsem tu s další recenzí. V této recenzi už budu moct porovnávat první díl s druhým dílem.   Autorka: Estalle Maskame Originální název: Did I Mention I Need You?  Počet stran:  320 Nakladatelství: Fragment Žánr: Dívčí román Moje hodnocení: 8/10 ✩      " Nevím, jaké je to být do někoho zamilovaný" přizná se Tylera trochu dychavičným smíchem, "ale jestli být zamilovaný znamená myslet na někoho každou vteřinu každeho dne... Jestli být zamilovaný znamená, že se vám změní nálada, kdykoliv je  ten člověk nablízku... Jestli být zamilovaný znamená, že byste pro toho člověka udělali cokoliv a všechno" zašeptá, "pak jsem do tebe nekonečně zamilovaný" str. 253   Už je to rok, co se Eden a Tyler neviděli. Eden žije v Santa Monice, má přítele Deana (který je zároveň nejlepší kamarád jejího nevlastního bratra Tylera)  a po prázdninách se chystá na vysokou do Chicaga. Právě proto, že se pak odstěhuje

Smrtka

   Tuhle knihu snad ani není třeba představovat, každý knihomol se s ní už určitě setkal. Smrtku jsem od samého začátku, co vyšla v češtině, měla stále na očích, snad na každém profilu na Instagramu jsem ji viděla a četla jsem o ni jen samé kladné recenze. Toužila jsem si tento skvost také  přečíst a zhruba tak před měsícem se mi tato možnost naskytla. Koupila jsem si ji v knihkupectví a o dva týdny později se do ni konečně pustila.  Autor: Neal Shusterman Originální název: Scythe Počet stran: 384 Nakladatelství: Yoli  Žánr: Fantasy, Dystopie Hodnocení: 10/10✰    Lidé zvítězili nad nemoceni, hladem, válkami, stárnutím a dokonce i nad samotnou smrtí. Aby se zabránilo předlidnění, exitují na světě lidi, kterým se říká smrtky. Jediné smrtky můžou ukončit život obyčejných lidí, a to jakýmkoliv způsobem. Každá smrtka má svůj způsob, jak osoby sprovodit ze světa - jedna smrtka si počká až je vybraná osoba připravena zemřít, druhá zabije osobu ihned bez varování a třetí si vybe